Gua merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek gua cantik dan gua telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi gua pikir watpe lame2 bercinta yek? so gua nk bertunang. Hanya ada satu hal kecil sering ganggu emosi gua, iaitu adik awek gua, wani yang lebih montok dan lebih cun dari awek gua. Calon adik ipar gua tu plak slalu pakai baju yang ketat2 dan xpakai bra. Kalau kt rumah, wani mcm sengaja dan sering membongkok ketika di depan gua menyebabkan gua sering 'terpaksa' melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu. Adik gua (kote) jugak jadi mangsa asik la mengeras!


Suatu hari gua berkunjung ke rumah awek gua. xtau kenapa hari itu hanya wani seorang je ade kt rumah dan gua berdua lepak la berborak berdua-duaan kt rumah. Hari itu wani mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali gua cuba membawa mata gua ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usaha gua hanya sia-sia. Sedang asyik berborak tiba-tiba wani mendekati dan membisikkan kepada gua bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi. Perlahan dia mengucap ditelinga gua bahawa dia ingin bercinta dengan gua sekali sebelum gua menikahi kakaknya. gua benar-benar terkejut dan speechless. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata "wani ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la wani."

gua merasa saat itu seluruh badan gua vibrate melihat wani selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya. adik gua plak jgn ckp, dh mencanak naik. nk je gua urut. Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah gua. gua yg dah xtahan lagi lalu terus ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke kereta gua.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek gua, seluruh keluarga dan awek gua keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan. Awek gua tersenyum bangga melihat gua, ayahnya datang kt gua lalu memeluk mengucap tahniah "Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita."


p/s: jangan sesekali menyimpan kondom anda di dalam dompet, simpanlah ia di dalam kereta.


13 comments to "Gua dan kondom gua!"

Post a Comment