"tenenet, tenenet, tetekkkk!" *9.30 A.M

jam gua bising betul! hari ni hari sabtu...sama dengan cuti :) syokkk. tp tula.. liatnye nk bgn tido. kote plk mcm biase lah..bgn2 mmg dah tepacak..makin liat la gua nk bgn. gua amek bantal pelok gua, gua kepit layan stim kote gua dengan harapan dpt tido balik.


tgh sedap gua gesel2 bantal peluk gua sambil pejam mata, baru gua teringat! aisehmen! gua ada barang tgh tunggu gua kt citi-link! deyall tutup pkul 1..sempat ke nk runner sane? (potong stim betul) gua pn mandi2 sebab nk kejar masa.

dalam pukul 12.40 gua baru sampai sane. gua pun masuk. eh xde orang ke kt sini? asal kaunter kosong? gua pn dok jerit

"hello, hello ade tetek kt sini?"

then kua la sorang awek..pakai tudung..kiut..wangi die satu kawasan tu bebau! tp tula, baju kurung yg die pakai mcm ketat. terbonjol lah dua gunung yg menjadi kegemaran gua :) (slurrppp!)

"abang sila sain sini, sini, sini, situ, sana sini, terima kasih"

hekeleh..nk amek bende yg punyelah kecik..mcm nk nk amek barang2 sulit yg FBI or CIA anta kt gua..hehehe..time sain tu gua buat2 la tny skit lg kt mne nk sain so gua dpt usha tetek die lame2..huhu..syiokkk!

pas amek barang gua terus la balik uma. cis! gua xingat yg gua ade subscribe nk pakai die..gua buat MNP. tu barang yg gua amek kt city link tu sim card je dari digi. hehehe..tp masalahnye kredit ade bnyk gileeee. orang digi kate kne habiskan. yay! lps ni gua pakai nombor maxis, tp berANTENAkn digi :)

 yes, nombor gua still maxis, 017 *** **** tapi line gua DiGi !
terima kasey la city link!


5 comments to "sabtu je stim =.='"

Post a Comment