Masa kecik2 dulu, gua memang ade habit yg tak boleh nk elak sgt la.
hahaha. habit gua masa kecik2 suke buat muke comel2..


pastu nanti ramai la awek2 nk dukung or peluk gua. masa tadika gua ingat lagi..gua memang nakal, masa tu time untuk semua budak2 tido. gua plak xboleh tido. so gua g main pasir kt belakang tadika gua tu. gua ternampak ade mende best kt area tu. gua g kat penyidai baju gua amek coli cikgu gua, gua buat tidur! hahahaha..punyalah die marah! time dia nk kejutkan budak2 sume baru die perasan gua buat alas bantal coli die! hahahaha..die penah pelok gua tau! sedap betul jadi budak kecik kn? dapat free2 gua rasa tetek cikgu gua! walaupun tak dapat nyonyot, tapi dapat lah gua sandar2..hahaha! kote pun naik jugak!

p/s: kalau dah besar, gerenti gua kene penampo!


0 comments to "Gua suka tetek!"

Post a Comment